110705 - Min dag...

Min dag; Fotbad och sett the vampire diaries. Sedan blev det 60minuters promenad och 10minuters hemma gym (armhävningar, situps, plankan, plankan på sidorna). Efter det blev det kroppsspa, få igång blodcirkulationen i kroppen, skrubba ansiktet... Hemligheten är för allt detta är derma seta... Sedan skrubbade jag också kroppen osv. Nu sitter jag i min GULA one piece äter middag. Nu snart allsång på skansen på svt. ♥

Se, det funkar... Under fötterna blir grymt lena... ♥ perfekt till sommaren.

Tog en promenad längst älven. Ska någon dag ta hela svängen.

Man blev grymt len och ren i ansiktet. Det känns...

Detta har jag använt under min spa dag...

Sedan blev de renpustning.

Skrubba ansikte och kroppen...

Sedan smörja in kroppen och lite deo...

Sedan ner i one piecen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0