110713 - Onsdag

Hejsan allesammans!!!

Som ni nog insett så har jag bara mobilblogga från stugan där de var super dåligt med mottagning. Några inlägg kom fram vissa inte, men men inte hela världen helt enkelt!

Nu är jag hemma i Umeå igen, för att packa om och tvätta upp all dyngtvätt för att sedan på fredag åka ner till Övik som mellan landning och sedan vidare till Gotland på Söndag. Gud vad jag har längtat efter denna dag alltså. gisses!!! Dock kommer jag sakna min älskling IGEN då vi vaar i väg på olika semestrar. I helgen var han i Sundsvall på Gatu och jag var i stugan med kass mottagning, nu far han till FINLAND vilket kosta en förmögenhet att ringa till varandra... Hmm! De gå nog, sakna är som bra!!! haha

Dagens planer är som sagt att tvätta och min tid börja om cirkus 10min, redan fixat Ikea kassarna med tvätten och ska väl börja rulla mig ner mot stugan. Sedan då jag är klar ska jag på affären för vi måste ha bröd till frukost imorgon =)

Puss på älsk ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0