110713 - Sammanfattning från Facebook!

Klockan 13,00; Tvätta en massa tvätt, sedan packa undertiden också jag tvätta. Palla mig på affären för vi har inge bröd kvar!!! Gubben jobbar dubbel pass så är ensam hela dagen, jag som ville passa på att träffa han men få ju sova med han iallafall! Imorgonbitti far han till Finland... Jag åker på fredag ner till övik och sedan söndag far jag till Gotland med bröderna ♥

Några minuter senare; Första två maskinerna inne, och verkade som att torkskåpet funkar igen ;-) I hope!

Klockan 15,00; Nu snart kan jag verkligen packa påriktigt då allt är torrt&rent ^^

Klockan 16,00; Då har jag hämtat all tvätt från tvättstugan kläder huller om buller på sängen... =) Roligt och packa men man är alltid så nojjig så i slutänden ta man med sig halva garderoben ^^

Klockan 16,45;
Nej cykla ner på affären (hinner inte promenera). Sedan kommer Emelie och Erik med hyllan!! längtar!

Klockan 18,40; Då har Emelie Harnerud & Erik Sumarno varit här en sväng och vi har gjort affärer och nu är hyllan i mitt hem. Dock kommer den inte vara uppe fören efter resan. Dock tror jag att jag få ta och bjuda hit min händiga bror Andreas Nils Valentin Nordin för man måste vara tre och Ante är ju bra på att bygga ihop saker... =) ♥

Klockan 20,00;
Igår läste jag klart boken - När ingen annan ser! Den var hemsk men ändå bra... Något jag rekommendera stort. Början är väl inte så rolig att läsa som jag visat er här, men en lärorik bok om vad saker och ting verkligen förstör om man är egoist!

Klockan 21,00; Gud va jag hatar att packa.... De är ju hur mycket som helst, Kläder för sol, strand, om de är kallt, fest. Sedan skor efter bad, fest, regn och ut&gå. Underkläder och bikini. gisses! =) kommer säkert glömma något också!!! Gav upp packningen och börja med att färga ögonbryna, sedan skrubba jag ansiktet hoppa in i duschen för andra gången idag =) o snart kommer min älskling hem och då ska vi mysa framför en film och njuta av sista kvällen tillsammans på cirka2 veckor :o gisses, först gotland/finland sen ses vi igen den 30de juli för bröllop!

Haha orkade inte skriva om allt så jag sumerade allt här som jag skrivit under dagen på facebook! ^^

Nu blir de som sagt duscha och raka bena osv. Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir faktiskt riktigt drygt när du uppdaterar din facebook varje jävla timme xD. Facebook är ingen dagbok. Och du skrev på första inlägget att du skulle tvätta, då förstår man ju det, du måste inte upprepa det typ 7 ggr till efteråt xD. Och vet inte hur många gånger du skrivit att du ska till Gotland och att han ska till Finland. 20 ggr kanske? Blir så grymt dryg, tråkig och konstig läsning att läsa varje dag om samma saker, och visst, jag behöver väl bara inte läsa det då kan du tycka? Men jag säger det bara för att vara snäll och hjälpa dig :) För det är vääääldigt många som tycker att du skriver väldigt konstigt och drygt på Facebook och din blogg. Hoppas du inte tar det på fel sätt. :) Och ps, sluta knäppa 1000 kort på dig själv och byta till konstiga visningsbilder varje dag. DS.

2011-07-14 @ 15:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0