110306 - Söndag

Hejsan!!!

Idag som ni ser, så har jag varit hos min kusin och hennes familj. Myst med Dennis och Jonathan har leka av sig med Nova-Lee. Efter vi varit hos dem så for vi en snabbis förbi hos mormor (som jag inte varit på 6 månader) hjälp vad länge sedan, men har ju varit i Norge och sedan flytta upp till Umeå så man kan ju inte dela på sig. Men drf var det så viktigt att jag skulle DIT idag. För imorgon jobbar mamma och de finns ingen bil hemma så de fanns bara idag man kunde farit dit. Plus att vi skall till stugan imorgon till Önskan. (kanske) fålase!

Imorgon ska min MAN klippa sig samt fara hem (HEM) men jag far hem på Tisdag istället, han har möte drf han far hem imorgon. Mamma min ska ju skjutsa hem mig för alla saker jag köpt på IKEA ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0