110309 - Onsdag

Hejsan!

Idag började jag dagen med att se ÄLSKA MIG. Det är en film jag stort rekomendera för alla men mest dem som går mellan 5-9;an i skolan alltså 12-17år kanske man ska säga istället. Hel bra film på hur grupptryck kan orsaka saker, hur de kan hända om de verkligen trycker ner en person osv.

Nu har vi storstäda och tvätta bort all tvätt, och magen är beloten av resterna sedan gårdagen. Plus varma mackor för blev för lite pizza över sedan igår...

Nu ska jag se vidare på en film jag påbörjade se då jag höll på tvätta. Ting!



Kommentarer
Postat av: Susann

oj, fullt upp :)

Ha en fin kväll :)

2011-03-09 @ 18:31:18
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0