110324 - Torsdag

Hejsan!

Oj vilket blåsväder, trodde en sekund att våra fönster skulle gå sönder seriöst. Hjälp! Detta väder skulle ju komma förra helgen då månen var nära? haha...

Har nu fått kriktik på rapporten och rätta till det lite nu. (de är faktiskt bra att dela med sig av den och en annan läser, för man bli rätt så blind då man sitter och arbeta med detta). Nu snart ska jag opponentera den rapport jag ska men först en maskin in så att tvätten försvinner allt eftersom och nya sängkläder blir det också, skönt ;-) Fast de är turen att man har ju hela kvällen på sig att se om man vill ge kriktik så man få världens bästa rapport, för de är inte fören i morgon man ska ge kriktik men jag hade ju en vän som läste min vilket tyckte att jag ska slippa sitta i helgen ^^

Imorgon är det sista lektionen i denna kurs. Känns knas att lämna en av de bästa lärare jag har haft. Men de ska bli roligt att få börja en ny kurs till veckan också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0