Får inte fram något namn?

Jag kollade på en film förr jätte mycket och ska kolla om den finns finner jag inte namnet på den??? men snälla kan ni hjälpa mig...

Den handlar om; Ett par som är tillsammans, killen är "pilot" och lyckas göra något och fira det med en kompis vid en sjö och ska doppa sig. Han dyker i och så sker en olycka och han vaknar upp på sjukhuset. Han har blivit förlamad midja och neråt. Hans tjej lämnar han och han få börja träna och lära sig att leva med att inte kunna gå osv.

Rätt gammal film, men grymt bra. Vet någon vilken film jag mena så skriv gärna ner den till mig så jag kan se den igen...


Kommentarer
Postat av: matilda

jofan ,trött som fan bara håller på o vända tillbaka dygnet ^^ sj?

2011-03-09 @ 09:31:59
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0