110514 - Lördag

Hejsan!

Igår var jag som sagt på klassfest som var rolig faktiskt. Trodde man skulle fara hem innan 12 men vi for hem vid klockan tre på natten, alla for hem och det var bara madde, amanda, lisa och jag kvar från klassen hos sofie, som också hade sin kille där och två kompisar till honom... Det var lite som efterfest känsla men det var roligt.

Idag tänkte jag "plugga" men de kan ni glömma, så jävla bakis och trött så det finns ingen tanke att jag har någon motivation eller hjärna till att läsa och fundera.

Blir soffläge hela dagen, ska se om jag palla mig ner till maxi för att lyxa till de med godis, kollade bara på godis och chips igår för att de är bara lördagar jag ska äta sånn skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0