110515 - Mat i magen!

Att cykla ner till affären tog 5min bara. Tillbaka var en annan femma. MAN FICK LOV ATT TÄNKA PÅ BALANSEN oså var de ju uppför typ hela vägen hem också... Så hoppade in i duschen efter jag vikt in hälften av tvätten vi tvättat, ska vika in resten sen efter jag diskat. Måste som vila maten, fick mig mat i magen nyss, (älskling lagade en god köttfärssås) och vi trodde de inte skulle bli över till matlåda men blev 3 matlådor. Älsklingen börja ju jobba till veckan och jag skall vara i skolan så vi behöver matlådor så man "spara" lite pengar istället för att köpa mat varje dag. Nu skall jag diska bort eftersom älsklingen lagade middagen idag. Då jag duschade efter cykelturen mellan affären glömde jag att skura toan så  jag tvingade gubben att duscha så han kunde skura TOAN. hihihi (elak jag är idag, han fått varit i tvättstugan ensam och nu skura toan och LAGAT mat...) haha så går de då man varit sjuk i en vecka... Mohahaha!! =)

Nu skall iallafall jag baka lite hade jag tänkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0