110519 - Torsdag

Hejsan!

Idag så fick vi besök vid 11 och de var bostaden snickeri eller vad man säger och vi fick ny klädsel på våra stolar och fotölj. Sedan for jag till stan för att lämna Cv på två jobb och då började de ösregna och åska som tusan. När jag kom hem börja jag putsa fönstrerna och när jag ändå var igång så börja jag damtorka dammsuga och skurade hela lägenheten. Efter detta städande sjungande och dansande till musiken så var man redan varm så tog mig en promenad. När man var på promenad hade man någon som knacka på dörren och skulle hälsa på oss. Gubben var på jobbet och jag på promenad så typiskt, men en andra chans på lördag eller söndag. =)

De nya och de gamla se du här (den orange fotöljen syns)

(vi bor i en möblerad lägenhet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0