110524 - Tisdag

Hello!

Igår och idag består som sagt av plugg, och de är väl ändå inte så roligt att lyssna på så skiter i (dagboken) denna vecka för den skall bestå av en massa jävla plugg, ja om de inte är något roligt ja vill säga dåra... Det är ändå sjukt för det är sista veckan för på måndag är det sista dagen och då har vi redovisning. Sjukt att man redan gått ett halv år, bara 3år kvar. Men dagen idag bestå också av att Tvätta, vi hade så mycket tvätt och ibland måste man få som en paus i allt pluggande. Min man jobbar så känns konstigt att man tvättar ensam. Visst jag springer ner mer själv, men han hjälper ju också till men han är inte hemma i lägenheten heller. Känns knas =) Men han slutade 13, så han är nog påväg hem till mig nu :)

Nej skall äta krämen och sedan fortsätta pluggande!

Ps, har sjukt ont imagen igen, sådär som jag hade i NORGE! =(


Kommentarer
Postat av: matilda

Sorry fatt jag inte svarat , gjort lite grejer och haft fullt upp.



sv:hahah gött ^^

2011-05-24 @ 13:30:42
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0