110525 - Onsdag

Dagen består utav, (hm, hur stavas det, just) PLUGG! (skrivet vid 12-13.00)

Nu snart blir det till att förflytta sig till skolan för att förbereda redovisningen! =) (skrivet vid 14.00)

Hemma igen efter träffat gruppen, tog 30min till skolan och 30min hem gåendes. Känns skönt, nu dusch och tagga om för att plugga på tentan!!!!!!!!!! (skrivet vid 16.00)

Jag hatar att fastna!!!! Man sitter som fast och behöver hjälp att komma loss! (skrivet vid 20,00)

Tror jag ger upp Hemtenta plugget för idag, snart helt klar med fråga 1-2 återstå bara fråga 3 som kommer gå undan tror jag nu då jag har en aning på vad man ska skriva om! (skrivet vid 21,10)


Hello!

Tänkte att jag gör sådär så ni ser hur min dag varit, och bestått av. Jo pluggande och en sväng på skolan. Annars har man varit ensam hemma hela dagen för gubben har först jobbat sedan varit hos en kompis men är tro jag påväg hem nu för han skall jobba imorgonbitti. Känns lite tomt då han inte är hemma faktiskt, tur man vet att han kommer hem igen och skall sova bredvid mig i natt som alla andra nätter.. Fast över 5års förhållande älskar jag han super mycket. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0