110823 - Tisdag

Hej Kära Läsare!!!

Idag så steg jag självklart upp då min klocka alarmade då jag skulle stiga upp. På med kläderna och lite fix innan man sätter sig på cykeln till jobbet i 35-45minuter. Som innehåller en massa JÄVLA vägarbete som jag börja bli så otroligt less på. Känns i kroppen att man spänner sig då man cykla i den där sandlådan, men fint blir det iallafall ;-) Innan jag slutade trippade en i personalen fram till mig och frågade så sött om jag kunde jobba nästa vecka också, SJÄLVKLART sa jag!!! hihi. Sedan då jag slutade cyklade jag självklart tillbaka i 35-45minuter och då jag kom hem så började jag plocka rönnbär till mig och carina (jonathansfaster)...

Efter att jag hade plocka rensa lite och fördela så slängde jag mig in i duschen och sedan åt middag i ensamheten, (Gubben jobbar) Just efter jag hade plockat klart så boka jag tvätt tid också så man ha lite rent då man kommer hem från Ö-vik... Sedan efter middagen fastnade jag på en film som var på 4;an som nu är slut så nu väntar jag på Fångarna på fortet och sedan blir det sängen... För imorgon är de ju jobb igen! ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0