Rolig sak på facebook!

Först fick jag årtalet 2005 av min Kusin Emelie!

Året 2005; (om jag minns rätt) Flyttade jag till Ängetskolan, från Högland! Tung period men de gick, träffade en underbara vänner i min klass. Den som verkligen fanns där och gjorde min dag ljus var Magdalena... Detta år kom också den fantastiska Jonathan till världen... ♥ Jag blev bara lyckligare och lyckligare för varje dag!

Sedan fick jag också av min Kompis Emelie årtalet 2011!

Året 2011; Bodde jag först några veckor i Övik efter att ha bott i Oslo i 3månader (kom hem 27dec2010 på natten mot 28dec) i feb börja jag studera till förskolelärare och jag och min älskade flyttade äntligen riktigt ihop och blev sambos. Mött fantastiska vänner genom året. Varit på det fantastiska Gotland för femte gången tror jag vi kom fram till, men andra gången med bröderna. Mamma min har gift sig, och massa andra släktingar har och ska gifta sig osv. 2011 är ju inte slut ännu EMELIE ju! =)

Kul grej ju, man få verkligen tänka!

Gillar man statusen på någon som gjort denna ska man få ett årtal av den personen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0