Filmtips - Verkliga kärleksfilmer!!!!!!!

The Notebook; Är världens finaste och romantiska filmen jag har sett i hela mitt liv. Handlar om "förbjuden" kärlek... Fast man sett den så gråter man alltid ändå... Har du inte sett den säger jag personligen att ALLA ska se den, tjej som kille faktiskt. Visst de är en film, men sådär ska kärlek se ut. Dock inte smärtan men, förälskelsen menar jag... Skulle kunna se den fler ggr om...

 

Letter to Juliet; Är en bra film som liknar lite The Notebook. Men det handlar om en mur där folk skriver brev till Juliet. En tjej vid namn Sofie hittar ett 50års gammalt brev i muren och skriver tillbaka och säger LETA kärleken. Där sluta jag för ni MÅSTE se den. Så bra, samt tårar rinner i denna film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0