Vecka 36

MÅNDAG den 5:de - Skolan börja igen 16-18,00 LÄSA! (gå till skolan 30min) Storhandla, gick hem från affären 20min.

TISDAG den 6;te - Skola 9-12 Läsa! (gå till/från skolan 60min)

ONSDAG den 7;de - Skola 9-12 Läsa! (gå till/från skolan 50min, hittade en snabbare väg)

TORSDAG den 8;de - LÄSA, städa, lite ärenden, bjuden på middag hos Ems&Erik. (vägde mig)

FREDAG den 9;de - Skola 12-16 (gå till skolan 25min) Gå på stan... Slappa ensam i soffan!

LÖRDAG den 10;de - Promenera 30-40min. Gubben och jag 5år och 6månader firas med middag hos vänner.

SÖNDAG den 11;te - LÄSA! Promenera 1,5timme (gickvilse)


Fånga dagen vare... ^^

"Kommer fylla ut schemat under veckans gång"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0