En ute kväll i OSLO.

Vid sju for jag och min prins in till Oslo. Vi letade och valde bland alla pubar i 45 min tills vi tog beslut att gå till HARD ROCK CAFÈ där vi blev till strax efter elva. Vi drack öl och lite vin "fyra omgångar". Det spelade SVENSK musik. De spelade bla CAROLA och EUROPE. Sjöng och kollade in bartenderna... Sedan tog vi bussen hem 23.50. När vi kom hem så ropade grannen och bjöd oss på öl och skratt och kom hem akorat nå...

En mycket trevlig kväll... ^^

Bildbomb från kvällens gång kommer här!!!

Jag själv innan vi drog ner till bussen.

Jag och gubben min på Hardrock café i Oslo Sentrum...

De underbara BARTENDERNA på baren... ♥

Fina lampan.

Den underbara jobbar och trixar med massa "jonglering" (fick dock inte på bild)

Så jobbigt att gå förbi alla uteliggare igenom Karl Johan...

Fint med alla lampor och pynt.

Han blev glad att fotas.

Pling pling. TAXI.... :-)

Så vacker stad att jag svimmar... ♥

Inne på bussterminalen...

Grannarna som bjöd oss på ÖL och MYCKET skrattande. (ont i käckarna)

 

Godnatt Oslo^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0