Cyklat i över 2 timmar.

Då har man som landat hemma igen, började cykla vid halv två tror jag och kom hem typ 15.15... jag börja cykla som kartan sedan kom jag till en korsning så frågade ett gammalt par. de sa till vänster, men då cykla jag vilse och vinglade på där i mariehem. (skulle cyklat till höger)... Men jag hittade tillslut då jag frågade mig fram. Den vilsa resan tog 40min, sedan tog de 30min då jag hittade den rätta vägen... Sedan rullade jag ner till maxi för de var kanon pris på kött så vi ska snart äta gomaten =) Ärendet var att hitta förskolan mjölken föresten... hihi!

Antigen ta jag dusch nu eller så promenera jag igen efter maten, inte bestämt mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0