Saknar min underbara pojkvän......

Sedan Onsdags morgonen har jag inte varit med gubben min... Pga jag ville vara ensam då jag skulle upp på morgonen och ville inte stressa och kände att jag inte orka se han ligga kvar.. De är det värsta som finns, och att man måste tända lampan då han sover för jag ska sminka mig osv... Så vi skulle ses idag, ikväll då jag slutade jobba.. Men då for min pulla till Umeå igår med några grabbar för att åka bräda.. De skulle vara där till imorgon (måndag) men nu ska de till och med vara där tills på tisdag.. Suck... En hel vecka igen från min sockertopp.... Men glad att han far iväg och har roligt, eftersom han inte fått något att göra i år utan bara jobba jobba jobba... :) Men vi flytta ju snart i hop så kanske bra också på ett sätt att vara ifrån varandra... Seni! Men saknar han som fan vilket som... ♥ Älskarälskarälskar!!!! ♥

Min pojk som åker på en bräda :)

 

Älskar honom såååå. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad gulligt att ni är som nykära fast de snart är 4,5år :) mkt kärlek till er

2010-08-15 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0