101217 - Fredag

Idag blev jag hemma för att i natt spydde jag av all smärta i magen. Så har vaknat somnat vaknat somnat hela natten, gav upp 13.00 och tog en dusch. Sedan bara legat och vilat. Försökt äta lite men magen började låta rejält då så har ätit fil så den lugnat ner sig. Sett sista K&T show osv. Vilat helt enkelt.

Missade tomte dagen idag på förskolan... Buhuuu!!!
Kanske är något mysigt till veckan också... Tänk att de är 1 vecka kvar till JULAFTON. Blir en NORSK jul, de har inte alls lik som SVENSK. De äter inte ens närheten av de julbort som finns hemma... De äter bara en varmrätt oså är de över typ... Snift. Hoppas de finns julmat då jag kommer mig hemåt. MEN få ju fira JUL med min pojkvänn för första gången vilket blir mysigt. ♥ Hoppas bara vi få se kalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0