13 december 2008 - 13 december 2010

Idag är det två år sedan du flög din väg, två år sedan jag fick ett besked man verkligen inte vill ha från sjukhuset. Tårarna rann ner för kinden av hopplöshet, satt hemma med mamma och kollade på dig i bilder. Sedan fick jag komma till dig på sjukhuset. Komma in i rummet där du låg, slog verkligen hårt mot bröstet mot hjärtat. Den lilla kroppen i en sådan stor säng. Din stora syster ligger och krama och lukta på dig. Det var grymt jobbigt att se en sådan liten varselse i bara skal och inge liv i ♥ Så hemskt att se alla så skärrad och så chockad, men jag var de lika. Förstå inte hur världen kan vara så grym att ta en liten pojk på 1,8år? De var så otroligt overkligt. Det som är de värsta som finns är att ta farväl och se andra ta farväl och tårarna rinner. Lillevän du skulle vara stjärngosse denna dag för två år sedan. Du blev en stjärna på himlen istället. Denna dag 13 december är det Lucia, men de ända jag kommer tänka på denna dag varje år är på dig lillevän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0