Lite Info - Min första kärlek

Haha, oj vad svårt. Min första kärlek som liten eller mer mogen är ju den frågan också så tar väl bägge? Eller ta djupa förälskelser som liten och sedan gå uppåt? (Y)

Nu går vi tillbaka till mini 2an till kanske 3an. Undertiden jag gick på den underbara skolan Arnässkolan. Då fanns det en kille som ALLA i skolan eller kanske i klassen iallafall seriöst bråkade om. Men han var ju bara en gobit att kolla på som bara blev så dock. Men sedan efter det var det en annan kille som fall i min smak. Dock var de en förälskelse utan svar, bara vänskap. Vi gick i kanske 3-5 (mini) då.

Nu stegar vi upp till 7-8an, då hade jag mitt första långa förhållande eller de vara i 6-12 månader (haha minns inte). Men kan nog inte kalla de för "MIN FÖRSTA KÄRLEK". Bara vänskap med pussar.

Sedan närma jag mig 14-15 fann jag en vacker prick (tyckte jag) han ville jag verkligen ha. Han var feg och vilket ledde bara till en massa strul och dumheter och missuppfattningar. Ja ni vet den där åldern man inte vet egentligen vem man är. Så han var mer en ögongodis kille som på lågstadiet och blev vänskap iallafall.

- Man har ju haft x-antal flörtar men inte sådär seriöst... Bara sådär korta perioder osv. Oså var man så osäker mellan 10-15års ålderna så... Strula runt osv.

Men MIN FÖRSTA "riktiga" KÄRLEK är nog den mannen jag är tillsammans med idag. Vi träffades då vi var 15-16 och är ännu tillsammans. (snart 5år). Han kommer nog vara min riktiga första äkta kärlek. Vi hade verkligen kärlek i första ögonkastet. Samt är vi så kära idag också och de gått 5år snart. ♥

Min prins då han var 15år.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var det. jo det är fint fint :D själv? :)

2010-12-08 @ 15:40:50
URL: http://annaaliiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0