101023 - Vadå kristen eller?

Jag fatta inte hur jag lyckas alltså? Lyckas alltid starta en KRISTEN film... Bli galen, eller de var grabbarna som startade filmen ikväll iofs... Blev lur att de skulle vara kristet då de var ett kors men då var de försent för då hade de (hyrt) filmen redan... haha, den var lite GALET och "rar"= konstig... Minns inte vad det hette och skulle inte precis göra den som ett filmtips... Huva, men när man fick veta varför han var så RAR så hade man medlidande och började nästan grina seriöst. Neej slut snackat om denna KRISTNA film...

Visst jag är lite smått kristen men tror inte på allt som står i bibeln, tex att Gud/Jesus startade världen... Är Döpt, Konfirmerad och jag ska GIFTA MIG, men går inte i KYRKAN varje söndag... MEN känner mig trygg där inne i kyrkan... Nej nu låter det som jag är kristen, huva -_-


Man måste seriöst ha ett lexikon då man är här... KUL betyder HÄFTIG/COOL... Mohahahaha

Miss!!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Såg din kommentar på min blogg så ja svarar här i din =) Ja Min syster e tsm med en tjej.. dom e förlovade och väntar barn ihop =)

2010-10-24 @ 11:28:08
URL: http://shapeful.blogg.se/
Postat av: ewe

och rolig betyder lugn! :D

det var lite förvirrande att leta efter en lägenhet då alla stog att de var roliga. :p

2010-10-24 @ 19:19:12
URL: http://ewep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0