Svar på frågestunden Del 2...

Har du pojkvän? Svar; Japp, den underbaraste i hela världen och haft den prinsen sedan 2006 ♥

 

Hur länge har ni varit ilag? Svar; Som senaste svaret 2006...

 

Hur gammal är han? Svar; Han är ett år yngre än mig... (Men han känns äldre eller lika gamla)

 

Har han snälla kompisar/umgänge? Svar; Underbar, alla är så snälla och glada mot alla... Tjejerna till gubbens kompisar är fantastiska och så glad att jag har träffat...

 

Vad jobbar han med? Svar; Som sagt han och jag har flytta till NORGE och letar jobb förfullt för vi vill inte tillbaka till ÖVIK (DÖDVIK)

 

Har han en bil? Svar; Det har han faktiskt och troligen få vi med oss den till jul om den är klar fixad då...

 

Utbildning? Svar; Media

 

Vad har ni upplevt ihop, resor? Svar; Vi har nog upplevt rätt mye tillsammans med tanke på den långa tiden vi varit tillsammans... Både upp och ner saker men i resor är det Ulvön 2006, Finland 2007, Gotland 2008, 2009 blev jobb år, Norge 2010... - Oså självklart små tripper som till stugan våran (nya) oså den (gamla), sedan hans i billsjö, hans farmor, oså jonathans farmor... Ja ni fatta hoppas jag*

 

Vilket datum blev ni tillsammans? Svar; TiondeMarsTjugohundraSex

 

Hur blev ni tillsammans? Svar; Såg varandra på stan sökte upp varandra på LUNARSTORM... Börja chatta, sms och så började det hela...

 

Haha minns ni då detta var poppis? Finns det än föresten?


Varför bor ni i Norge? Svar; Vi ville vara med om äventyr och fara ifrån Örnsköldsviks håla där alla rutna i... Kallas också för (DÖVIK)...

 

Varför just Norge? Svar; Som sagt äventyr var störst på listan men oså ett plus att killens Moster Tanya bo här...

 

Är du ensam eller med någon där? Svar; Jag for dåra med min kille för er som inte fattat det ännu :-P

 

Är du svensk eller norsk? Svar; Jag är en stolt SVENSK, men älskar NORSKA...

 

Har du flytta dit för gått? Svar; Nej verkligen inte, är en stolt svensk som sagt, men kan gärna bo här ett tag faktiskt...

 

Hur länge blir du kvar i Norge? Svar; Beror på jobben...

 

Är det fint i Norge? Svar; Grymt fint längtar till sommarn och få känna på det... Älskar hösten här så Våren och Sommaren lär vara underbart... Vintern strycker vi tyck jag^^


Vad gör du/ni om du/ni inte får jobb? Svar; Vi far verkligen inte hem till den lilla svarta hålan Örnsköldsvik igen, där rutna man bort och har inget liv... Bli kanske ett eller annat försök i Göteborg, Stockholm, Utomlands, eller Gotland till pappa?

 

Vad sker om ni få jobb? Svar; Vi jobba på jobben, och lever ett liv som norsk ett tag...

 

Hur/var bor ni nu som Norskarbetslös? Svar; Vi bor hos killens moster, sambo och barn 3 mil utanför Oslo S...

Sånna här statyer hittar man överallt på kvinnokroppar och barn i Oslo "akersbrygge"

 

Vad vill du ha utöver din blogg? Svar; Jag har inte något mål, mer som en dagbok och jag kan kolla tillbaka på vilka intressen kläder jag hade förr...

 

Varför började du att blogga? Svar; Nästan samma svar där som i förra frågan, vill se hur dagarna se ut förr och vad som sker i mitt liv och hur min utveckling är... En online dagbok vill säga....

 

Bästa/Sämsta med att blogga? Svar; Det bästa är att man lär känna så underbara människor här och där i Sverige och faktiskt i VÄRLDEN... Helt sanslöst vilka fina människor det finns som stötta en fast aldrig träffas... Det sämsta är väl alla typer som inte har något annat att göra än att kranka ner på folk medans de inte klara av sitt eget... (Kan fortsätta på den meningen/frågan länge men tänker sluta här annars blir de för mkt svordommar)

 

Hur länge har du bloggat? Svar; Jag började blogga antigen på våren eller hösten av 2007 faktiskt... Men har dock bytt namn och blogganvändare...

 

Hur många läsare har du per dag? Svar; Varför vill alla veta hur många läsare man har egentligen? Är det någon tävling? Det undra jag, men de är 100tals...

 

Varför visar du produkterna dina? Svar; Som jag svara i en fråga, roligt att kolla tillbaka på vad man använde och ikke använde...

 

Varför visa dina "outfits" när du ändå oftast gå i mjukisar och crocss? Svar; Mohahaha, någon som har lite med frågor eller? Ibland har man väl dagar man inte orka med att fixa sig?

 

Vilken stor bloggare skulle du vilja bli länkad av och varför? Svar; KENZA helt klart, ingen aning anledningen de är väl bara äran man är ute efter kanske ^^

 

Din favorit blogg/bloggar? Svar; KENZA, PAOW, HUGO, FOKI... Finns flera men orka inte rabbla upp (har dagliga jag alltid kolla på)...

 

Har du lärt känna någon via bloggen? Svar; Japp, underbara flickor och pojkar... Skulle vara roligt att träffa dem live någon dag med ^^ är ni på?

 

Hur många inlägg om dagen brukar du satsa på? Svar; Jag vill ha 2-3 skrivna men egentligen fler typ 6-7 st...

Skriver du mycket privat eller hålls det undan? Svar; Det mesta hålls verkligen undan, bara de som är mig drabbad som skrivs som tankar och sånt....

 

Skulle vilja träffa denna charmiga tjej ^^

 

Intresserad av frågorna från förra delen klicka här!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med dina vänner från övik då? Lite skriv om dem nu...

2010-10-12 @ 07:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0