110831 - Onsdag

Hello!!!

Idag är det sista dagen i augusti, vilket nu leder oss in i höst månaden september. Så tråkigt att sommaren är över tycker jag, men denna tid då löven byter färg är så mysigt också. Jag startar septembermånad med att jag ska göra något jag aldrig trodde jag skulle göra under hela min livstid. Börja få lite fjärilar imagen faktiskt!!! Jag håller tummarna på att de blir bra iallafall!!!

Idag har jag som inte gjort så mycket, var påväg till jobb men ändra mig i dörröppningen pga smärta. Så har prata med jobbet och gjort ordning så jag få lönen som jag ska, sedan ringt kvartersvärden och kollat varför vi inte fått räkning och vad vi ska göra så vi inte få (böter)... Vi börja undra vad de är som är så fel då vi aldrig få post typ, och räkningar... Hoppas det löser sig.

Nu ska jag vila maten som nyss slank ner i magen och sedan fortsätta se filmen jag och gubben började se igår.!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0