Bloggtorka så låna av Fokisidée!

 

Fann denna hos fokis.se – här kan ni läsa ni 6 snabba fakta om mig, 6 gånger om!


6 saker jag inte vill vara utan: (Förutom min pojkvän men han är ju ingen sak, hehe.)

  • Promenad skorna ♥
  • Mobilen
  • Kamera
  • Kudden
  • Musik
  • Cykeln

6 filmer jag tycker är bra:

  • Twilight sagan
  • Dagboken
  • Unknown
  • Naturkatastrof filmer som - Twister, Volcano, Day after tomorrow osv.
  • Taken
  • Pirates of the caribbean

6 maträtter jag älskar:

  • Kycklingtacos. (fredagsgottmedpulla)
  • Pappas köttfärssås & Spagetti.
  • Mammas kycklingfilér i ugn och ris.
  • Köttfärstacos.
  • Kycklingsallad.
  • Mat pajer.

6 städer som jag besökt och vill besöka igen: (aldrig varit utomlands utom Finland&Norge)

  • Göteborg (Sverige)
  • Stockholm (Sverige)
  • Oslo (Norge)
  • Vasa (Finland)
  • Visby "Gotland" (Sverige)
  • Uppsala (Sverige)

6 saker jag vill göra:

  • Resa utomlands.
  • Skaffa en STÖRRE lägenhet.
  • Hoppa fallskärm.
  • Resa runt. (utforska)
  • Ta examen snart ^^
  • Fixa mina ögonbryn. ;)

6 saker jag ogillar:

  • Insekter/kryp.
  • människor som tar energi och ger negativ.
  • Vakna på morgonen!!!
  • Människor som pratar bakom ryggen.
  • Människor som lägger sig i...
  • BRÅK!!!!

Notera att dessa listor är väldigt spontant skrivna, jag skrev bara rakt ut ur skallen. Någon annan dag kanske den skulle ha sett helt annorlunda ut eller glömt något helt och hållet som jag hatar eller gillar. ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0