Sommaren 2011

Kollade i början av juni på brors filmfestival.

Kollat på Jonathans fotbollsmatcher/träningar.

Tvillingbröderna gick ut nian.

Fira mina kusiner nordin på deras student.

Massa sådana kvällar med mor samt bröderna.

40års kalas.

Min underbara kusin Tina gifte sig 24Juni!

Kusinerna Konrad och Kristoffer (Jing och jang)

Jag och min andra hälft!

Sen for vi till Bäck och firade Midsommar med vänner.

Blev bad i tunnan!

Senare på kvällen vart de puss och kram kalas med sin partner ;) haha

Jag gubben och kim och victoria sov i husvagnen

men clayton och angelica tyckte de var mys också ;)

varit på 70års kalas.

kalas för min emelie.

Var i övik och såg Orup med mor.

Några härliga dagar i stugan.

Många härligt promenader!

underbara mormor samt jag fyllde år ;)

ja som sagt underbara kvällar i tunnan.

härliga 9 dagar på gotland.

med mysig picknick.

vandring i skogen.

fick träffa vivvs barn

festa med underbara evelin ♥

var ut med pappa och vivs en kväll.

vandra på klippar osv. Klicka här för med Gotland 2011!

Kickens farbror gifter sig.

 

mamma gifte sig.

sötnosen

Jonathan besökte mig ensam i umeå :D

Mamma, Patrik och Jonathan kom på besök en helg och vi bada på utomhus badet.

och en utgång tog vi i umeå :D

 

Ps. missat säkert grymt mycket men en del av min sommar se ni här.

Massa jobb har de också blivit. Ds.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig sommar. Du borde vara nöjd som de se ut nu =)

2011-08-19 @ 14:40:24
Postat av: Adam

Du har haft en kalas sommar ser jag snygging!

2011-08-19 @ 14:40:45
Postat av: En beundrare!

Vilken härlig stekbror du har. Hur gammal är han?

2011-08-19 @ 14:41:34
Postat av: Linda Ekman

Vilken härlig sommar paryt bild på er fyra.............. ibland kan man få till alltås.

2011-08-19 @ 14:42:21
Postat av: Emelie

Hihi! En toppensommar! ;) Haha Sött! Din Emelie! ^^ Kram på dig vännen <3

2011-08-19 @ 18:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0