110210 - Klart

Då var bakningen klart, de var rätt bus enkelt. Dock måste man vänta rätt mycket då den skall stelna osv. (snickerskakan)... Men nu skall vi snart smaka på kakan och sedan ska jag bara ta de lugnt innan jag läser de sista 10sidorna. "har inte varit på läshumör idag"... Läser kanske 3-5sidor och gett upp. Har lite ont i huvudet kanske är det? Hoppas bara de inte finns kvar imorgon då vi ska PLUGGA....

Nu ska jag skära upp kakan och mysa mig ner under filt. SÅ KALLT HÄR. Men ska man förbränna fett ska man tydligen ha en kall lägenhet vilket vi har ^^ mohahah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du? :)

2011-02-10 @ 22:47:29
Postat av: Roobedarya

Great .Now i can say thank you!

2011-07-08 @ 15:22:40
URL: http://roobedarya.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0