Avskrivning av tankar osv.

Just nu är det sjukt mycket som snurrar i min skalle om allt och verkligen ingenting. Det första är ju självklart att man har blivit vuxen och egen lägenhet osv. Andra är att man har börja studera och att de är sjukt länge kvar tills man är klar och äntligen få komma ut. Komma sakna min praktikplats, barnen och personalen. MEN de har skrivit upp mig på deras vikarielista som de ringer då de är någon sjuk. Så kanske kan fara och jobba ibland där ^^ Sen är de ju också att man vill ha ett fast jobb så man kan sluta tänka på något då man kommer hem efter jobbet.

FAST, det är en sak som trynger mig varje dag, en sak som jag verkligen ångrar att jag "sket" i. Att man kan tänka så dumt och vara så rädd för förnying och en möjlighet skiter man i de och inte VÅGA? Just nu svider det i hjärtat och tänker OM jag skulle våga hur skulle de sett ut nu då? Ja, den frågan kommer jag nog aldrig få för jag har sumpa möjligheten.

Men händer inte de man vill så betyder det att man inte ska få ha de så. Tänk om jag tex hade stanna på HÖGLAND? Hur hade mitt liv varit då osv. Helsjukt vad livet kunde varit annorlunda om man gjort något ett steg närmre den andra saken. Man har ju en massa frågor om allt och inget, och tror alla har de också ^^/

Ibland tänker man nog för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0