110517 - Tisdag

Hello!

Idag skulle vi träffas (gruppen) hemma hos Emelie klockan nio, men då fick jag ett sms vid åtta att hon behöver sova en timme extra så vi skulle komma tio istället så man fick sova till nio istället för till kvart i åtta. Det var skönt, men jag ändå jätte trött idag. Som beror på vädret tror jag eftersom de regna och sedan blir sol oså håller de på sådär. Vi vart klar redan vid ett med arbetet idag för då hade vi gjort de vi bara kunde göra idag, för vi skall fortsätta imorgon. När vi var klar gick Ullis, Sofia och jag först till biblan sedan gick vi på stan och leta morsdags saker osv. Sedan tog jag mig en dusch och mös med älsklingen som var lite smått nervös för han börja jobba 16.00 idag. Tror de går bra och att han komma snacka sönder mig då han kommer hem ikväll då han slutat. Men första gången och dagen är alltid den första.

Nu ska jag fixa lite smått och gått som behövs göra. Middag, plugg och sova =) haha, bra blandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0