110518 - Onsdag

Hello!

Idag har vi arbetat med grupparbetet och vi blev klara idag. Under tiden vi satt där ringde dem från Systembolaget och fick inte jobbet. Vad ska man göra nu då under sommaren? Tänkte jag, när jag kom innanför dörren hemma börja jag ringa runt till en massa ställen. Skall kanske troligt få några veckor på min gamla praktikplats, sedan ska jag lämna två cvs imorgon och surra lite med cheferna. Hoppas på allt nu, håll mina tummar och håll era också. Vill ha något att göra på lovet.

har också hunnit med att Cykla ner på affären för att köpa toapapper och nu är man hemma igen. Gjort lite hemma gym också eftersom man blev så varm och go efter alla backar hem som gick mycket bättre med gubbens cykel än med min =) Jag har gammal cykel medans hans är nyare. =)

Nu blir de dusch och sedan blir det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0