110904 - Söndagskväll

Hejsan!

Mår bättre faktiskt!!! Legat hela dagen, ligger ännu i pyjamas... Haft en fantastisk sambo som serverat med Té hela dagen, typ druckit 5-7koppar samt lite glass på de med. (dricker té nu också) Kände då jag blev serverad middag vid bordet att jag mår bra, men klara inte av att sitta länge för febern finns ännu kvar. Tur är de bara skola 2 h imorgon och läsa kan man ju göra liggandes ^^

Kvällen har jag gosat med min goa sambo med först idol sedan såg vi en fantastiskt bra film... (kommer upp sen)... Nu snart blir det sängen som sagt, för att komma upp och läsa lite inför skolstarten imorgon, konstig tid för start men skönt ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0