101209 - Torsdag

Hello Alla Söta Lärare!!!

Ska försöka verkligen att bli bättre på att blogga men de kommer när de kommer. Ni få gärna ge mig tips om vad jag skall göra för att tappa upp mig på stegen igen om att utvecklas och älska att blogga igen. Kan vara all press vi har här i NORGE också.

I höstas TJATADE min underbara mamma om att jag skulle söka til skolan till våren 2011. Tillslut gav jag efter och sökte. Idag(9/12) och imorgon(10/12) är de dagar man få veta om man kommer in. Jag kollade idag och var reserv 13, för har inte gjort högskoleprovet. Hade jag gjort det hade jag troligt kommit in direkt.

Förra året var jag reserv 60 så tänkte att jag inte kommit in oså stack vi till Norge. När vi var i Norge insåg jag att jag hade kommit in i Umeå men eftersom jag inte svarat så blev ju de som ett nej... SUCK... Men nu har jag svarat att jag vill vara RESERV.

Min mamma skulle jag inte klara mig utan alltså.
Tack vare henne har vi en plan 2...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0