101220 - Måndag

Hejsan!!!

Idag har jag arbetat mellan 8.30-16 (Mellanvakt)... Snacka om att denna dag har varit seg, varit så grymt trött fast jag la mig så tidigt igår... Hel knas. Blir tidig kväll ikväll med så man få soooova lite. Gubben jobbar ju också sent så natta blir de tidigt... hihi!!!

Känner att jag inte har något att skriva ^^ haha!!! Har packat iallafall bara de jag använder och skall tvätta blir kläderna på resan hem... Snart snart sker den LÅNGA resan igen!!!... Längtar hem...

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' förlåt, men har verkligen inte tid. Menar det verkligen. Har mkt med skolan och kmr nog ha det länge till.

Så jag kan nog nt göra ngn design åt dig. Förlåt, men har verkligen inte tid :(

2010-12-20 @ 21:20:14
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: varsågod!:)

2010-12-22 @ 10:47:44
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0