Vecka 23

MÅNDAG den 7;de - Jobba 8-16 "sova hos bella".

TISDAG den 8;de - Jobba 7-16 "for hem idag".

ONSDAG den 9;de - Jobba 7-16 + 40årskalas.

TORSDAG den 10;de - Jobba 7-12 + träna med Angelica.

FREDAG den 11;de - Något händer med mig, vad kan det vara? ;) + Studentfirande + Grillning med grabbsen i Lomsjön "ett års firande som arbetslös".

LÖRDAG den 12;de - Balfotning & kolla på alla balbilar, sedan myspys med hjärtat.♥

SÖNDAG den 13;de - Knasiga Kojan med Mor, Jonathan & Kusin Jenny, Andreas, Wilmer, Dennis & Nova-lee + Besökte mormor efter allt lek..


"Kommer fylla ut schemat under veckans gång"


Kommentarer
Postat av: stephanie

hejsan.jag har haft blogg paus.för att klara alla prov jag haft.därför sen kommentar.jag hoppas allt är bra med dig.kram

2010-06-08 @ 19:10:47
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0