101102 - Hemma & sänga

Nu har jag äntligen kommit hem efter en dag med SKRIK GRIN & SNORANDE... Har aldrig varit med om så livat dagis förr alltså, nästa skrämmer iväg mig från "drömmen". Men turen är ju då att personalen är underbart fin och snälla må jag säga, men kjempe svårt att förstå vad barna säger eftersom de är så små. Alla jag har är 2år, fast jag tycker vi egentligen var alla hela tiden med alla ungar som är blandat från 1-2,5. Men dag ett är ju alltid dag ett eller hur? Fick byta mängder med blöjor idag så jag ska bli mer känt med barnen. Det kan man säga att man blev, i slutet var de mer koss och klem och säga ifrån mera.

När man kommer till nya ställen och vet inte vad som är rätt och fel de får göra känner man sej så dum. Samma med alla namn man må lära in sig, allt kommer fastna då jag skall sluta säkert.


Nå ska jag se film som jag skall somna till för är kjempe sliten och vill bara kosa mig ner i under täcke här i sängen...

Kommentarer
Postat av: mathilda

netack det är bra ,vill att min blogg inte ska vara precis "känd"

2010-11-02 @ 21:24:38
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0