101102 - Tirsdag

Godmorgon allesammans!!!

Då har man stigit upp och skall strax sticka till JOBBET, snacka om spännande detta kommer att bli alltså.

-Nu behöver man verkligen inte känna sig kass att man inte fått jobba då man varit här... Fast ska inte fara hem efter dessa 2 kanske 3 veckorna ska söka för fullt för vill verkligen bo kvar ett tag till...

Jag hatar verkligen ärligt talat att kliva upp denna tid på dygnet men de måste jag nu göra för detta jobb och denna långa kön som är på motorvägen på morgonen och längden till jobbet också... (blir bättre då vi bo i eget i OSLO)... Hoppas också att mitt hjärtegull få heltid snart iallafall 80% så vi kan flytta, samt jag dåra men han har mer chans just nu för jag kan inte tyvärr få mer efter högst 3 veckor på blåfjell ^^

Slut surrat måste sticka iväg nu, ha en trevlig dag de ska jag ha med 9 barn mellan 2-3års åldern...

Gör lite tidsinställda inlägg under dagen... PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0