101103 - Hemma

Då var man hemma, känner verkligen att man är i farten hela dagen nu... Men kul att ha någe att göre på dagarna. Dock är man väldigt sliten oså se man ikke sin plutidut mye... ;-) Älskarälskarälskar han verkligen mye, som ni kanske vet nu vid detta tillfället.

Idag skulle jag handla åt dem i huset innan jag gick upp för alla backar hem, då skulle jag köpa lingonsylt. Fant det ikke på hylle så frågade en personal.. Unskuld vet du om ni har lingonsylt. Vad är det frågar han? Jag sa man kan ha de till köttebullar. Sedan kom de flera andra kunder som förstod vad jag mena och de var ett jätte långt konstigt ord.. Snacka om vad många som ville hjälpa en svensk... Rätt kult ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0