101107 - Söndag

Godmorgon!!!

Eller vaknade kanske 9 för Vincent skrek så fuktansvärt mycket imorse. Jag och gubbs låg i sängen och pratade och kramades lite. "För nu börja veckan igen och han jobbar kväll och jag dag så går om varandra igen". Jag skulle ligga kvar och skulle sova till halv elva, men jag slet mig upp ur sängen och hoppade in i duschen och har nu suttit nere vid gubbs kanske i 30 min i väntan på att vi kan gå och käka lite frukost. Idag mår jag bättre, känns som de "löstes upp" efter en varm dusch faktiskt. Känns lite små segt och jobbigt att jobba men men, känns fel att vara hemma också så har försökt kyrera mig som bara den då man är ledig... Drf hamnade bloggen lite snett igår och i förrgår. Men nu mår jag bättre än i fredags och igår, kommer ligga rätt mycket idag också men skall försöka få in lite inlägg och roligheter som inköp osv.

De sex grabbarna i mitt liv ;-) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0