101108 - Måndag

Godmorgon!!!

Idag fick man lite sovmorgon, brukar ju annars gå upp kl 6 på morgonen då jag börjar halv nio. Idag börja jag halv tio så kan kliva upp kl 7. Vilket bli lite sovmorgon ändå. ;-) Typsikt att man skall bo så långt bort från stan och att de ska vara kanske högst 20min köande på vägen in. Man stå seriöst i högst 20min i bilkö på motorvägen där man bruka kunna köra snabbt. Haha!!! Idag så skall jag stänga förskolan så de bli intressant och se hur det går... Mohahaha! Tur att de är två utöver mig där också på småbarns avdelningen. Aldrig stängt och varit kvar sist med ANSVAR för alla barnen. Få se om jag överlever detta. Återstå och se då jag är hemma ikväll ;-)

Bilkö påvägen hem en dag förra veckan då klockan var kanske halv sex på kvällen.

Började vid fyra på kvällen alltså hållt på i två timmar. Gisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0