101108 - Natta

Jag kom hem runt sju och dagen har gått kjempe bra alltså. Kvällen har sett ut liknande. Mat, tv & dator "fast datorn är grymt seg"... Nu må jag sova för ska stiga upp klockan sex imorgon bitti, men fick lov att ta fram mina smycken för att jag känner att mitt hål i öra börja bli hinna över så skall använda örhänge imorgon, hoppas mitt öra är kvar när jag kommer hem igen... Tänkte barnen!!! haha skoja!

Nej nu ska jag bursta tänderna sedan sova, saknar min pojk men han sover ju bredvid mig vilket känns underbart. Nu ska jag rydda bort lite sedan blir de huvudet på kudden. Godnatta!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda - En vimsig Mamma

Härligt att höra att ni mår bra =) mysigt med jobbet på dagiset??kram

2010-11-08 @ 23:49:32
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0