101117 - Onsdag

Hello!

Idag är man då hemma igen från "jobbet". Snacka om att de känns fel då man liksom farit hit till Norge bara för att JOBBA. Så kan det vara helt enkelt. Idag mår jag iallafall bättre och turen är att jag är ledig på riktigt imorgon så de är ju bra och då kan man vila ännu mera. Sedan sista dagen på fredag på blåfjell, vilket är tråkigt!!! Idag har jag och gubben ringt runt till jobzone och på adecco. Det där möte jag prata om som vi har på måndag är avbokad men skall ringa jobzone och boka tid då jag är frisk så de kommer nog ett möte till veckan. Hoppas bara de kan ge ett heltids jobb eller iallafall 70-90 procent. Annars få man kanske söka jobb norrut på sånt där fiske jobb eller något...


Nu ska jag nörda Paradise hotel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0