101123 - Tirsdag (2månader i Norge)

Hej...

Idag har vi varit ute och donat med Bussar & T-bana. Vi for tio i nio imorse för att beta av listan på Banken gubbens, Bank min, Möte på Jobzone. Lite strosande med och utan gubben blev det också på stan. Han börja jobba tre men for in tidigare så jag gick själv och bytte bla mina SKOR. ;-) När jag kom innanför dörren så hade mina UTOCHGÅSKOR kommit och sedan tappade jag upp ett bad vilket var grymt skönt för min kropp och hals/bröstkorg, samt näsa. Hoppas de släppte lite så jag slipper förskyldningen snart....

Någon som kan ge mig ett jobb eller har eller känner någon som behöver fler anställda? I Norge eller som Sverige spelar ingen roll. Ge mig bara ett jobb så man kan tjäna pengar och vet lite smått vad som kommer in i månaden. Börja bli less som ett kex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0