101125 - Torsdag

Hejsan!!!

Idag steg vi upp kvart i Åtta och jag sminkade mig fast gubben låg tills jag sminkade mig klart. Den sötnosen följde med mig iallafall vilket var riktigt bra att han gjorde. ;-) Vi åkte bussen tio i nio och var framme halv tio. Typiskt? Men de är svårt att veta då de är bilkö osv. Vi gick lite lugnt och kollade vart det var sedan gick vi på karljohan och ner till "nästan" aker brygge. Sedan gick vi till Adecco och väntade en halv timme. Sedan när jag gick upp med tanten så snackade vi om Barnehage och ja en hel Interjuv helt enkelt. Men vi pratade lite mest om min kille i början. Vi såg han vänta nere i väntrummet (ett stort hus med 7 våningar och glas väggar så man ser ner och upp.) Vi kollade på honom och sedan hämtade hon gubben min och interjuvade honom också vilket var bra. De verka vara bättre en JOBZONE. De sa att vi till och med kan ha jobb på måndag redan. Snacka om att verkligen vilja ge människan jobb.

- Adecco
finns inte bara här i Norge de finns överallt i Sveige också, så bli medlem på Adecco och sedan ring om möte så kanske du få extra jobb som sedan leder till heltids jobb.

Bättre bild på dem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0