101129 - Måndag

Hejsan allesammans!!!

Idag måste jag resa halv sju... Snark. Brukar stiga upp kvart över sex då jag skulle till Blåfjell. Nu må jag gå ner till bussen kvart över sex. Suck... Vill Jobba på BLÅFJELL. Känner mig verkligen inte taggad att måste lära mig om alla barnens namn och komma på ett nytt ställe. Få se om de är snälla, annars kommer jag nog vara grinandes ikväll och inte vilja gå dit på onsdag. Nej skoja! De är  ju små barn vilket jag älskar. Men skulle lätt stanna på blåfjell och jobba där helalivet.

Plus, att jag inte vill dutta runt på en massa förskolor och alltid vara nytt allt. NEJ vägrar, skickade ett mejl igår om att jag må ha vikariat på längre tid än dutt jobb annars må jag resa hem igen och bli särbo ett tag... De vill jag inte, inte efter en natt utan min gubbe heller. Vill alltid dela SÄNG med han ju!!!

Nej nu må jag kuta ner... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0