101130 - Tirsdag

Hejsan!!!

Igår kväll vid TIO ringde ADECCO och frågade om jag kunde jobba någonstans i OSLO tidigt. Men liksom jag bor så långt ut och må veta kvällen "helst" innan att jag skall jobba så man kan lägga sig i TID. Sedan vid halv nio i morse ringde hon också men hörde inte telefonen. Den tiden är också försent. Då må jag ta bussen 10 i 10 och framme kanske halv 12 - 12 och sluta 16? Det går liksom inte. Typiskt att man skall bo så otroligt långt ut.

Sedan ringde jag ett samtal nyss och fått lite hopp i hjärtat faktiskt... Berätta vad då de är klart och bestämt.

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M

hoppas du får en bra helg :)

2010-12-10 @ 16:34:58
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0