Jag och förskyldningar alltså...

Igår kände jag mig kraslig idag ännu värre... Har ändå hållit igång och pyssla runt, tvätta bland annat... Skönt att få bort all tvätt som låg på rummet må jag säga, också städa lite med Tanya sedan handlat och gått upp för alla backar. Vilket känns nu ikväll må jag säga. Rödblommig kroppen är tung och ryggen känns som att den snart gå av. Halsen igen vuxen och näsan lika så. Fy vad bra att dricka finns, de är nog de skönaste då man har ont och är tjock i halsen må jag verkligen säga er... Antigen gå jag till sängs och se en film eller så lägger jag mig i soffan och se "jakten på kjerligheten"... Vi få se vi få se...


Kommentarer
Postat av: krya på dig skickar en kram

2010-11-05 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0