101006 - Onsdag

Hej!!!

Nu har vi kommit hem från OSLO stad/byn... Kolla nyss igenom frågorna och det börja verkligen ta sig... Ska nog vänta tills imorgon med att svara så kanske de bli ännu mer frågor... :-)

Idag letade vi ännu mera jobb, sådär lämna CV och personligt brev... Då när jag lämnade på en barnbutiksklädaffär så behövde dem personal... Så håller alla mina tummar och killens tummar om att jag få den tjänsten...

När vi gick och gick så börja magarna kurra, vi skulle ta något som bara stilla hungern men då gick vi förbi Peppes Pizza... Där var det billigare än vad det var då vi åt med våra mammor... Så vi slank in där och är grymt mätta ännu så blir inge mer mat för denna dagen...

Jag på T-banan in till Oslo...

Peppes Pizza slizes... "Äta hur mkt man vill"

- Men tyckte det var bättre där vi var med våra mammor i SKI,

detta var mitt i OSLO sentrum...

35 spänn för en coca cola 4:a!!!


Kommentarer
Postat av: aliciaaaa´

sv: jaa han är bra underbar han! :)

2010-10-06 @ 18:04:13
URL: http://aliciajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0