101008 - Inte på humör!!!

Detta tär verkligen på ens känslor osv, så less på att sitta och ingenting göra... Oså har inte internet funka idag och var inte direkt sugen på att se på NORSK tv utan text osv... Plus fått de fucking helvetes idag så de gör ju självklart att man tappa humöret och känslorna kommer upp mer...

Jag hoppas verkligen att "interjuven" på måndag leder till jobb, annars vet jag inte vad jag ta mig till... Vill ha mitt vuxna liv nu inte bara hälften ju... Visst har flytta (hemifrån) men bor ju fortfarande hos några och vill ha eget ansvar innan jag spyr... ( Har ont i magen (; ) Grymt J***A sugen på Chocklad "som man brukar vara då man har den där VECKAN..." Men seriöst orka jag inte gå ner för alla backar för att köpa heller... Pisspiss...

Oså när inte internet funkade idag så skulle jag svara på ALLA era frågor men då vägra självklart min KAMRA fungera... Antigen försöker jag sedan om jag har lust eller så få ni det skrifligt (som många vill ha det i stället för v-blogg)...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar: Ha en bra fredagskväll! :D

2010-10-08 @ 18:23:13
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0