101010 - Söndag

Hej allesammens!!!

Idag har jag inte gjort något speciellt... Vart uppe länge igår så alla i huset tog en sov morgon, till och med VINCENT... Vincent sov till 10.00 fast vi sov längre än så... Sedan duschade man av sig så att man skulle vakna, men är grymt trött och sliten ännu... Har också städa lite på toan, och på vårat rum... Har också ny måla naglarna i lila färg och hör Lennart & hjärtat diskutera... Bygger upp två byrår som de köpte igår på Ikea... (Nu ska jag måla ett lager till med LILA)

- Tack alla godingar som stöttar mig & gillar min blogg som den är, ni är värd guld... Ni andra blääähäää!!!

Den tokiga fontänen i Oslo City...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0